Alla inlägg den 13 maj 2010

Av MissBatman - 13 maj 2010 15:58

Mormor är här, fast jag säger svordomar när hon hör. Förlåt, en ful ovana jag har lagt på mig sen jag blev nybliven ungdom.

Det kacklas här hemma nu. Jag tror mamma är lite glad att hon nu har en kompanjon att tjata och diskutera min studenten med. Jävlar i lådan vad dom håller på! När den ena säger andra, så tycker den andra inte så. En tycker jag ska ha svarta strumpbyxor och den andra tycker något annat. Det är svart jacka mot mörkgrön jacka och det är klackskor med ballerinaskor. Det är mormor mot mamma och det är halsband och armband och väska och det är bråttom också. Jävlar vad det är bråttom! Dom vill antagligen redan åka in NU och handla!
För ni vet att ALLA ska ju ha sådana saker nu, så det tar slut fort. Jag får inte vänta för länge.

Det mesta jag säger att jag vill ha på studenten säger dom bara "Nej, det kan du verkligen inte ha!" till.
Jahopp.


Nu ska jag tänka på sådant jag är van att tänka på som tacos, kramar och kaffe!
Och billiga saker. Såklart!

Kram på er alla! Jag vill bara bjuda er på nybakat fikabröd, allihop!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards