Alla inlägg den 9 april 2009

Av MissBatman - 9 april 2009 13:47

Linn känner en pojke som hon tycker är väldigt jobbig emellanåt. En kväll fick Linn ett sms av Sebastian och då fick Linn dampet.

- Åh, fy fan!! Åh, fy fan!
- Jag mensar-sönder honom!!!! *
- När jag väl får mens, då jävlar!!!!

Nu har Linn fått sin mens. Det ska bli kul och se hur hon ska gå till väga när hon ska mensa-sönder honom.

Kan bli roande!

Av MissBatman - 9 april 2009 13:30

Nu hur mor åkt iväg. det är lite tomt nu ska ni veta. Jag känner mig ensam och min omvärld färgas grå. Typ.

3 hela veckor utan mamma-kramar! Det kommer bli tufft, men får sno några av någon annan så länge, men egentligen finns det inget som når upp till ens mammas kramar. Egentligen är dom det bästa och egentligen finns det ingen ersättning alls. Egentligen finns det ingen ersättning till någon annans kramar heller, för alla har olika kramar. Kramar är så himla noga med. Dom ska vara precis perfekta! Jag har träffat många i mina dar som inte ens kan kramas lite, då gör man slut med och går vidare. Sen har ju några rikiga kramers som man håller ihop med LÄNGE.
kramar är kärlek och mys är mer.

Jag borde gå och dricka kaffe nu eftersom det är klart. Det står en lapp ovanför kaffebryggaren "Stäng av kaffebryggaren" och det står en lapp på dörren "Stäng av spisen och kaffebryggaren" och det står en lapp på min datorskärm "Tvätta kl 16:00 på ons och glöm inte kaffebryggaren". Jag tror att min mamma tror att jag ska bränna ner stället.
Det kommer antagligen att hända om jag inte hade lapparna.

Kaffe var det nu, ja. Snart kommer Linn också, då ska jag bjuda henne på mina matmuffins som blev halvgoda. Tjaråå.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards