Alla inlägg den 5 februari 2009

Av MissBatman - 5 februari 2009 19:52

Nu är dom i och jag sitter med någon gammal sjal på huvudet. Jag lovar att jag har sträck imorgon och det stör mig. Jag hatar sträck, så jävla fult.

Sträck innebär att lockarna inte börjar vid hårbotten uton kommer sneare på håret och det är fult. Jävligt fult.

Nu vill jag inte mer. Jävla skit.

Av MissBatman - 5 februari 2009 17:52

Jag är verkligen inne i en tant-stil nu. Jag bär tantkläder, men självklart på det där snygga stättet, iallafall enligt mig. Idag har jag gått och köpt mig hårspolar som jag ska testa ikväll. Det kommer antagligen inte gå så bra, för det är det inte mycket som gör. Men jag är ingen som ger upp.

Jag ska till Stockholm på lördag och det ska blir rackarns trevligt. Min bror vill inte bjuda på fika, för han har inget! Måste han alltid vara så nyttig?
Det är snarare jag som behöver det, får väl bli det någon gåg i mitt liv. Kanske.

Nu ska jag dricka kaffe och bli pigg. Kanske träna efter den äckliha thaimaten jag fick i mig idag? Linn sitter tydligen och skiter där hemma, inte så kul kanske. Jävla thaimat som inte ens var god!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards