Alla inlägg den 24 juli 2012

Av MissBatman - 24 juli 2012 18:07

Jag förstår inte varför jag har tv egentligen och jag förstår ännu mindre varför jag i hela fridens namn har fucking TVÅ st?!

Jag minns inte när jag såg ett tvprpgram senast. Jag vet inte när jag senast satt kanske i soffan och tänkte "nej, men undra vad det kan vara på tv idag då". Jag vet inte ens när jag senast hade tv:n inkopplad!

Jag tittar verkligen ALDRIG på tv. Nu ska ni inte tro att jag är en sådan som har något vettigare för sig om än att titta på tv om dagarna. Nejdå, jag gör ingenting alls. Absolut ingenting, så lite att jag inte ens tittar på tv.

Varför har jag en tv? Jag tycket dessutom all elektroniskt är fruktansvärt fult att ha och göra med. Och som sagt jag har TVÅ! (skitfula).

Antar att jag inte vill verka helt utvecklingsstörd för att jag inte har någon tv.

Men seriöst, fy fan vad ful den är.


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards