Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av MissBatman - 25 augusti 2011 01:16

Tänk om jag hade den här texten hela tiden. Det skulle vara jobbigt, eller hur? Bara en gerj jag har tänkt på.

Förresten blir jag nästan störd på hur många gånger jag använder ljus i mina inlägg. Det är sjuuukligt många gånger. Det är som om jag bara tänker på ljus och låtar. Vilket inte är så sant. Som idag tänkte jag på pannbiff och så har jag tänkt på filmer och så har jag tänkt på trisslotter osv.. Som sagt, jag tänker på lite allt möjligt. Och ljus
(förlåt för det där med ni-vet-vad-för-ord).

jag ska aldrig mer använda den där texten igen, men som jag brukar säga (dock aldrig gör) man måste våga sig på nya saker. Det har jag gjort nu. Skönt.

Nu vet jag nog inte vad jag snackar om, men jag borde sova. Först läsa tror jag.
Saker jag borde sluta med är att vara en så himla bra kund på adlibris. Det blir för dyrt i längden. Böcker är inte allt i livet.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards