Alla inlägg den 26 juli 2012

Av MissBatman - 26 juli 2012 00:13

Ni vet ju hur det är med mig och Fredrik Lindström. Jag blir lite sådär kär i honom var och varannan månad. Nu har hjärtat sagt till mig igen och jag är kär så kär. Mycket handlar om att jag sitter och väntar på boken som aldrig tycks utgöra någon slags materia under brevlådan i hallen. Den vägrar komma!

Medans jag ligger här likt ett barn dagen innan julafton och längtar så måste jag klämma och känna lite på vad som komma skall. (alltså jag är inte någon hjärntvättad störd bokmal om det är det ni tror. Som bara läser böcker och sitter med brillorna i högsta hugg mest hela dagen. Nejdå. Fredrik råkar jag bara älska lite mer).
Så nu har jag alltså tittat igenom alla klipp på youtube med honom (igen) för stilla nyfikenheten några kilo.

Jag råkade också se att Fredrik kör sin show ljust och fräscht iår igen. Jag trodde det var slut på det roliga och att jag kunde försöka gå vidare från sorgen att jag faktiskt inte gick på den.
Och nu, nu måste jag verkligen gå i höst! Finns inget jag mer vill just nu.

Till problemet: jag har ingen att gå med! Ingen av mina vänner vill ge 600 kr för att se honom (knappt jag heller, för det är sjuuukt dyrt, men jag måste. Jag älskar ju honom!!!) och jag vill ju inte helst gå alone...
Förstår inte hur detta ska sluta egentligen.

// tjejen som behöver nya vänner

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards