Alla inlägg den 23 juli 2012

Av MissBatman - 23 juli 2012 20:40

Börjar undra om jag har någon form av sömnsjuka. Somnar ju för fan överallt! Jag somnar på jobbet, i köket, i sängen, i Amandas säng, i soffan, i Amandas soffa, utomhus och inomhus. Det är ju inte så att jag får vänta in sömnen precis. Ligger jag och blundar i en minut så hör du mig snarka efter det. Och är jag för en gång skull vaken så längtar jag tills jag får sova. Det är nästan ironiskt att jag äger sömntabletter. Dom används inte allt för flitigt längre om man säger så.

Förresten blev det varken ljus eller någon eller någon stol.. Får tydligen böcker imorgon. Tur är väl kanske det, orkar iallafall inte vara vaken till mörkret kommer. Måste som sagt sova...
Tur att jag är överdrivet ledig på onsdag så jag kan vara uppe läääänge och läsa.


Nu ska jag sova...
God natt, kanske drömmer om dig eller dig. gör vi något kul så kan jag berätta det så kanske vi kan göra det på riktigt och sedan jämföra vad som var bäst.
Kram

Av MissBatman - 23 juli 2012 10:32

Blev nästan lycklig när jag vaknade efter 9 timmars sömn och det var höst ute! Det kändes som om det vore vilken oktoberdag som helst, eller ja, inte vilken som helst kanske. En av dom bättre oktoberdagarna. Tänkte nästan tända ljus, men det var liiiite för ljust för den saken. Men snart är det nästan dags för ljusmornar.

Idag får jag böcker hem och jag tänker banne mig tända mina ljus och läsa i min stol. Lider nästan över att jag inte tänt ljus på så länge!

Får jag gå hem snart?
Puss

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards