Alla inlägg den 18 juli 2012

Av MissBatman - 18 juli 2012 13:08

Känner mig ungefär tvungen att skriva idag när jag sa att jag var tillbaka.
Tillbaka till vadå?
Vad vill jag veta när jag är 50 år om mig själv? Att jag duschade den 17 juli och att jag därefter luktade rätt så gott.
Kanske är det något att memorera...

Annars då?
Jodå, det jobbas och jobbas lite till och visst hinner jag också titta på lite utomlandsresor som jag inte bokar och så hinner jag simma lite och flörta med gubbarna på jobbet hinner jag ju också. Jag hinner även laga äckligt mat som jag sedan hinner att äta osv.
Jag hinner en del faktiskt. Och jag mår som jag förtjänar antar jag. Liksom lagom och det får man väl säga är ett himla lagom betyg för en lagom svensk 21 åring.

Just ja, har mycket mer än lagom ont i mina käkar. Fy och satan osv.
Att jag ska gå till tandläkaren?
Håll käften!

Nu ska jag äta ägg. Jag äter alltid ägg.
Kram

En bild för att jag kan.
Jag vet, jag är en riktig söööötis.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards