Alla inlägg den 12 april 2012

Av MissBatman - 12 april 2012 16:39

Jaha.... Kan tydligen inte göra styckindelning. Kanske är jag älskad ändå, jag vet ju inte. Jag vågar inte fråga heller.

Av MissBatman - 12 april 2012 16:16

Hejsan mina vänner och andra jag inte känner, men som jag säkert vill känna. Jag har lärt mig hur man byter rad på telefonen nu! Hur enkelt som helst om man vet hur gör då, och det vet jag ju. Elin på mitt jobb försöker göra min blogg känd i hennes hemstad, men jag tror inte hon lyckas sådär jättebra. Hon säger att det beror på att man måste känna mig för att uppskatta världens bästa blogg. Det stämmer nog. Hur ska jag nu kunna göra så ni känner mig via bloggen då? Det vet jag inte, kanske skriva min livshistoria? Den blir rätt kort iofs, jag tycker jag mest blir äldre och det är inte så mycket att skriva om för det fattar ni antagligen. En sak jag har tänkt på är: varför finns det smak på kondomer?! Enda saken jag komma varför det kan finnas smak är när man, eh ja, använder sin mun, men då har man inte kondom iaf. Så jag fattar ingenting! Har man smaklökar i framstjärten eller va? Tacksam för svar. Och ni, kram på er allihop! HejdåEller just det! Jag måste ju lägga in bilder på bloggen nu när jag har en supertele. Ska se vad det blir. Eh jag fatta inte hur man gör.Kyss

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards