Alla inlägg den 6 april 2012

Av MissBatman - 6 april 2012 21:14

Jag vill mest meddela att jag är en utav dom där som är rätt så himla moderna människorna. Jag får liksom vara lite med i gänget nu och säga; "tja läget? Här är jag också!". Nu sitter ni väl i vad ni nu sitter i och undrar vad som gör mig så himla modern hela tiden och det ska ni få höra mina vackra. Sofia Anna Fransson är nu med i iphonegänget. Egentligen ville jag ju inte för att man blir varken snyggare, häftigare, rikare eller duktigare på att rita. Men sen tyckte mina vänner att jag måste gå vidare från 3310, så jag gjorde som jag blev tillsagd såklart. Mensappen är rolig. Har typ mens nu, fast den sluta nog idag. Jag tänkte om ni ville veta och ifall att osv. Sitter på mobilen och skrivert det här och fattar inte hur man gör styckindelning, så det kan ni ju sitta och irritera er på under helgen om ni har tråkigt eller så. Nu sitter jag bara och fiser i grannes soffa med lite ljus och god film, det är mer än trevligt ska ni veta. Jag vill även berätta hur älskad jag har känt mig under påsken, för det har jag verkligen. Känt mig älskad alltså. Jag har fått så gulliga påskägg och blommor och allt av mina kära. Det är så lustigt ibland. Här har dom gått in i en affär och tänkt på mig, lilla mig liksom, och velat ge mig någonting. Tänk att man kan göra något i en annan människa att dom tom vill ge en någonting. Det är så lustigt, ju. Det är ju bara jag. Kanske är vi alla inte något "bara". Nu måste jag sluta, kram.Y

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards