Alla inlägg den 22 februari 2012

Av MissBatman - 22 februari 2012 10:24

Idag är det husvagnssemester-väder. Kan inte riktigt beskriva varför det är just det vädret så här i slutet av februari. Det är ju liksom månder kvar till husvagnssäsongen börjar. Hur som helst så känns det i luften, kan vara fuktigheten kanske och det går inte att hjälpa att jag känner så. Det är inget att bli upprörd över, okej? På morgonen när man vaknar i en husvagn runt 8:00 så är det alltid regn på plastrutan och disit och monligt ute, plus massor av dagg och självklart har det alltid regnar under natten. Så varanda morgon tror man att idag ska vi inte alls leka i havet för det kommer att regna IGEN. Men sen när det är dags att sega sig upp gå med nattlinnet till WC-huset förstår man att det solen kör idag igen och vi kommer att bli bruna idag med. Nu är det iochförsig så att det regnar ju 90 % av alla dagar (eller ALLA dagar) när man är på husvagnssemaster, men såhär i efterhand så glömmer man bort att det var så. Okej, ska sluta snacka husvagn nu. Ps.. Älsker husvagnssemester.

Annars är min rygg arg på mig, eller ja, mer fly förbannad. Blir spöad hela tiden av den där ryggen. Den gör verkligen lite ont. Och så den härliga nyheten! Min cp-arm är tillbaka. Så nu måste jag sitta som en som-har väldigt-ont-i-armen-och-kan-inte-sitta-normalt  sitter. Hur dom nu sitter. Antagligen som mig.

Nej, det finns bra saker också. Ju.
Exempelvis som att jag har en liten hallampa nu. Det är ju bra. Jag har en hylla som jag kan ha böcker på och det är ju också bra. Jag ska äta ägg till frukost och det är ju bra. Så det är en bra tid.

Just ja, jag ska ju fria snart (29:de), men har ju ingen alls att fria till! Så känner du för att bli tillfrågad så hör av dig. Man som kvinna, ung som gammal, fattig som rik, miljöpartist som sosse, veggo som köttälskare, lattegillare som svartkaffegillare och så vidare. Vem du än är helt enkelt. Du får till och med gilla hiphop.

nu ska jag äta min ägg. Okej, kram.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards