Alla inlägg under december 2011

Av MissBatman - 11 december 2011 22:53

Hej, ge mig något att lyssna på. En enda låt bara.
VAD SOM HELST!!!!

(dör lite lätt här)

Kram på er!

Av MissBatman - 10 december 2011 15:52

Idag har jag det äckligt bra, för maten var färdig, brasan är nu tänd, Håkan är på och jag dricker halvhjärtat kaffe. Men det gör liksom ingenting det där med kaffet. Är är nöjd ändå.
Det är lite som att vinna 50.000 på triss och du kunde vunnit 100.000 kronor istället, men du är liksom nöjd ändå.
Ja, lite så.

Har ni julkänslor förresten? Jag har nog inte det, även om jag försökte lite med ljusstakar och sånt i lägenheten. Hjälpte nästan ingenting. Jag tittar på mina jultomtar jag har satt upp och känner att dom inte riktigt ser mig. Även om jag går där och är helt rödklädd, för att visa att jag är en av dom. En julare liksom. Dom släpper inte riktigt in mig precis som mina ljusstakar. Dom är så misstänksamma! Men jag tror mina julsaker måste testa mig ett tag, för att se att jag verkligen är en julare. Sen kommer allt bli bra.Man kan inte bli bundis på en natt liksom, man måste lära känna varandra först, visa sitt sanna jag.
Ikväll ska jag bära luciagrana för mitt julpynt.

Okej, nu ska jag vidare.
Kram på er, allihop!

Ps... mina fina brasa!
 

Av MissBatman - 4 december 2011 07:44

Söndag. Andra advent.
Team red ska nu, just idag, på äventyr till boda borg. Det är klart vi ska vinna, även om jag inte gillar tvälingar utan pris (äran är inget pris, det är bara snålt) men det gör inget. Jag får iallafall buffé (ja, självklart tacos).

Nu ska jag borsta gaddarna, verkar som om någoting har dött i min mun.

Kram.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards