Alla inlägg den 21 november 2011

Av MissBatman - 21 november 2011 19:42

Känns som om jag är någonstans i slutet av 40-talet, innan elektroniken hade startat. När dom liksom kunde göra något utan ström (bara att jag inte kommer på något). All min elektronik håller på att dö. Bara sådär. Datorn leker med mig genom att stänga av sig hela tiden, mina lampor går sönder, jag har ingen DVD, min telefon är döden och det endasom faktiskt fungerar är min TV.
Men den har ju också stora problem, för dom kan ju inte sända något bra över huvudtaget. I veckan kollade jag på en kille som berättade att han gillade hissar. Han hade varit i många hissar.
Kul för honom, men....

Sen är jag pank också och har ett stort behov av att handla. Skiter i vad det är BARA JAG FÅR HANDLA!
Pyssla vill jag göra också. Typ sy eller göra ljus.
Hur syr man och hur gör man ljus?

Imorgon ska jag iallafall vara i 2000-talet för jag ska på utbildning om en ny telefon. Vi ska få nya telefoner på jobbet och JÄTTEmoderna sådana också. Ska njuta lite.

Annars har jag ljus tända, mina sista.

Kram, ni är moderna ni.

Av MissBatman - 21 november 2011 06:00

Jag har inte tid att hänga här egentligen, men här är jag. Ska vara på jobbet klockan 7 och ska gå hemmifrån om exakt 20 minuter. Är inte direkt klar.

Men det är lite lustigt. Varje gång jag ska bege mig iväg någonstans, så kommer jag på tusen andra saker jag ska göra. Typ sitta här, dricka lite, tvätta av diskstället, dammsuga, julpynta, plantera om en blomma eller ta en kaka.
Ungefär vad som helst kan jag komma.

Jag vet inte varför.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards