Alla inlägg den 11 november 2011

Av MissBatman - 11 november 2011 13:56

Jag har inget att komma med idag heller, så ni går och tror att jag skulle ha gjort något spännande, ovanligt, unikt, roligt, konstigt eller överdrivet. Nej, allt är som vanligt.
Eller jag har gjort mig en grön gryta, det är ju lite ovanligt iochförsig. Alltså inte grön som i nyttig, utan grön som i färgen grön. Det blir nog gott. Är man utbildad kock så är man liksom.

Nej, men min plan att vinna färgfemman på bingolotto går ju sådär måste jag säga. Tänkte att kan jag inte bli rik på att jobba kan jag vinna ihop mina pengar på bingolotto. Sen tänkte jag också att det är bara tanter som spelar och att dom kanske knappt ser att dom har bingo eftersom dom är så gamla och halvblinda allihop och alltså då inte ringer in. Om dom väl ser att dom har bingo och ska ringa in s tar det sååå lång tid att jag hinner möblera om innan dom ens har fattat vilket nummer dom ska ringa.Då kan man dra slutastsen att jag har stora chanser hinna före.
Men alltså... Det funkade fan inte alls.
1. Jag får aldrig bingo så jag kan ringa in
2. Nog för att tanter är sååå sega att man dör lite lätt ibland. Tro mig jag vet. Men när det gäller bingo är det fan drag i dom alltså. 

Men men. Det är fredag idag och det är ju trevligt.
Krambuffé på er! 

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards