Alla inlägg den 9 november 2011

Av MissBatman - 9 november 2011 11:42

Jag skulle vakna tidigt idag, så jag fick se på morgonprogram och ha kaffet i soffan. Sådär som är så himla skönt. Att börja göra sig klar flera timmar efter man har vaknat. Slöa. Och inte gör det något heller eftersom man går upp så tidigt så rusar inte hela dagen iväg. Det är liksom lite perfekt, lite ljuvligt.

Men
Jag sov liiiiite för länge idag. Jag missade allt.

Visst blev jag lite besviken minsann.

Men så råkade jag se att Simon har kommit ut med en såndär jättebra singel som Simon alltid gör.
Du kan lyssna på den HÄR. Så vad gör det att jag sov förlänge?

Sen har ju Simon en såndär bra lista på spotify. Den heter "dagens" och där lägger han sina favoritlåtar för dagen. Typ som jag och mina lyssna-sönder-låtar här. Nu sitter jag och lyssnar på hans "dagens"-lista och härmar honom med en "Missbatman dagens"-lista. Första låten som har lagts in är såklart Simons.

Nu ska jag klä på mig för jag ska simma.
Ni kanske tycker att då borde man väl klä av sig.
Ni har ju rätt.

Hejdå

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards