Alla inlägg den 29 september 2011

Av MissBatman - 29 september 2011 14:41

Alltså denna dag har ju hunnit med MASSOR! Känns det som iallafall. När jag börjar jobba klockan 16:00 hinner jag aldrig något. Typ duscha och äta ungefär. Och vakna såklart. Det är ju alltid en fördel, men det förstod ni kanske.

Det börjde med att jag kollade på "efter tio" med mitt morgonkaffe. Jag såg nästan hela programmet! Det är lite konstigt, för jag gillar verkligen morgonprogrammen väldigt mycket. Jag kan på fullaste allvar sätta klockan på 8:00 för att hinna se nyhetsmorgon om jag är ledig. Jag skulle heller aldrig i hela mitt liv få för mig att sätta på musik på morgonen. Det funkar verkligen inte, då blir jag irriterad. Nej, på morgonen måste jag någon som pratar, typ nyhetsmorgon.

Dagen fortsätter och hinner bjuda en vän på kaffe och jag hinner vara på ica och jag hinner och prova baddräkter. Och jag hinner sitta här!
Alltså... fan vad jag hinner idag!
Sen har jag iochförsig inte duschat eller lagat någon mat idag, men det spelar ingen roll.

Jag har en baddräkt nu. Det är skönt. Då får man bädda in sitt vardagsrum lite.
Ni kan ju sluta skratta åt min baddräkt, förresten. Den är lite prickig, såatteh.

Nu ska jag nog diska, för att jag hinner.
Kramkalas på er.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards