Alla inlägg den 22 september 2011

Av MissBatman - 22 september 2011 21:10

(här ska det vara en stor fin bild på mitt nystädade hem, men eftersom jag varken äger en telefon med kamera eller en vanlig kamera så blir det svårt. Använd er fantasi! Och ljusen är ju tända såklart.)

Annars då?
Jo, jag sitter och väntar på att parlamentet ska börja och så märkte jag nyss att kallt kaffe är bland det vidrigaste som finns. Det kan jag stå för. Här och nu. Sen och senare och imorgon.

Just ja, jag har stora chanser att bli en av dom där som är  beroende av att online-shoppa. Alltså...  Det är ju inte lätt att sitta och klicka sig runt på alla onlinebutiker och INTE handla något.
"Äh, 300 kronor och allt det där för bara 500 kr?! Vilket klipp" Klickar hem och klickar hem lite till. Sen sitter man där den 30:de och så är det inte lika billigt och inte så mycket till klipp heller.
Funderar på att spärra varenda jävla sida alltså (just i skrivandes stund trycker jag på "kassa" på en sida"
Jaaa, det går så bra.

Just ja, jag vann på bowling igår! Fast ni trodde väl inte något annat heller va?


Men annars har veckan varit bra. Jag har lyckats att få stearin på golvet och ramlat i köket och så.
Jaa, det går så bra.

Kram på er, vackringar!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards