Alla inlägg den 8 september 2011

Av MissBatman - 8 september 2011 22:35

Ikväll råkade jag se på go´ kväll, eller ja, råkade och råkade. Jag letade upp programmet på svtplay. Iallafall.. The moniker var ju med.
Jag gör fan alltid det där misstaget. Jag fastnar hela tiden och så blir jag blind också. Det är då svårt att leta efter något om man både har fastnat och är bilnd. Jag lovar.

Men nu,  nu tog jag mig loss ikväll och letade upp hans andra låtar.
Vad kan jag säga?
Kär och galen. Igen.
För ungefär 10 min sen satt och sjöng och verkligen dansa till The moniker och verkligen trodde att det var jag  som var honom. Sen ringde det och jag blev helt vanliga Sofia igen.

Det där med skilda världar var ju ingen succé iallafall. Kom i något konstigt format NTI eller något. Jag grät en skvätt och tänkte på mamma. Kan du något om NTI eller vad det var och älskar att hjälpa andra? Då är jag rätt person att hjälpa. Kom och hjälp mig eller skicka bara ett fint mejl om hur man gör.

Jag började med det här inlägget klockan 22:35 och nu är klockan 23:14. Jag är då fan inte snabb. Glömde visst att skriva och så glömde jag vad det var jag egentligen skulle säga.  Men det får vi ta en annan dag, för nu är det sängen för mig.

Och lyssna på "I'll drag you up" med the moniker.
Bästa, bästa.
Kanske blir du lite kär, som jag blev.

God natt, vackra!



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards