Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av MissBatman - 27 augusti 2011 01:55

Jag som tänkte jag skulle läsa lite ikväll, men jag är nog lite i koma. Så trött att jag dör lite. Och mätt.
Jag tjuter väldigt väldigt sällan, vilket är en mycket dålig sak tycker jag. Men idag när jag såg filmen "Jag saknar dig" hade det kunnat varit rena rama ullared i mina tårkanler kan jag säga. Även om det inte kom några tårar så hade det verkligen kunna gjort det om jag släppte på.

Imorgon ska jag åka till IKEA! Och vad gör man på IKEA om man inte ska ha möbler eller flytta-hemifrån-grejer?
Jo, man köper sånt som är billigt och som man inte har någon använding av alls.
Det gillar jag.
Sen ska jag köpa 300 ljus också och en kastrull. Jag råka bränna lite lagom sådär. Men som jag brukar säga, bränd mat är också mat.

Förresten öppar min simhall på måndag. Snacka om att jag ska simma sönder i badhuset då. Ska vara som ett russin när jag är klar i vattnet och ska så jag gå och sniffa på mig själv hela dagen och tycka att jag luktar så himla gott, för klor luktar sååå gott.

Nu ska jag sniffa på min kudde, för jag är trött som ett aphus.
God natt!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards