Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Idag har jag prickigt på mig.

Av MissBatman - 20 augusti 2011 13:18

Jag har hittat en ny kille, eller ja, ny och ny han har hållt på längre än vad jag har varit levande. Ny för mig! Staffan Hellstrand heter han. Lyssna gärna på honom, för det gör jag.

Så vad gör jag just i detta nu?`
Jag har ljus mitt på dagen (man får det) för att jag kan. Jag luktar även gott i detta nu, jag lovar! Inte för att jag brukar lukta äckligt, eller ja, jag vet inte. Jag försöker iallafall inte att lukta äckligt. Det är lite lättre att lukta gott på hösten för då svettas man inte ihjäl bara genom att finnas till. Nu menar jag inte att det är höst riktigt än, men visst är vi på god väl?

Fast jag måste erkänna att det är lite dålig stil av mig att inte lyssna på Eldkvarn idag när jag ska se dom ikväll. Jag tror jag vill kyssa Plura i nacken och sedan säga "hoppsan!". Det hade varit något. Jens tycker att jag bara tänder på gubbar som är nära pensionen. Så är inte fallet. Jag tänder på lite allt möjligt. Det där lät inte så bra...

Just ja, 25 augusti är snart här.
Skilda världar och jag föralltid.

Annars tänker jag mest på höstar, baskrar, halsdukar, ljus, kvällscafé och dikter skrivna förhand.


Tack för mig!
Och människorna, det vore verkligen kul att ses någon gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissBatman - 16 februari 2014 19:50

   

Av MissBatman - 9 maj 2013 20:42

Det händer att jag tittar in här ibland och tittar på vad skit jag har skrivit i den här bloggen. Det är SÅÅ mycket skit som står här och det underbart att se!  Skit ska ha skit, sa flickan. Förresten fattar jag inte hela flickan-grejen. Varför ska m...

Av MissBatman - 10 september 2012 22:45

På mitt jobb får vi inte använda våra privata telefoner. Inte ens lite vad jag förstår det som. På mitt jobb måste vi ha hjälm när vi cyklar. Jag tycker båda är jättelarviga. Men tydligen finns det så himla mycket i mitt huvud som dom vill värna om o...

Av MissBatman - 26 juli 2012 00:13

Ni vet ju hur det är med mig och Fredrik Lindström. Jag blir lite sådär kär i honom var och varannan månad. Nu har hjärtat sagt till mig igen och jag är kär så kär. Mycket handlar om att jag sitter och väntar på boken som aldrig tycks utgöra någon sl...

Av MissBatman - 24 juli 2012 18:07

Jag förstår inte varför jag har tv egentligen och jag förstår ännu mindre varför jag i hela fridens namn har fucking TVÅ st?! Jag minns inte när jag såg ett tvprpgram senast. Jag vet inte när jag senast satt kanske i soffan och tänkte "nej, men u...

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards