Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av MissBatman - 5 augusti 2011 14:08

Hej, jag har färgat håret och den här gången kan jag med en äkta röst säga att det funkade inte alls. Men det är ju tur att man inte är så kräsen, att det bara är ett hår. 

Igår åkte vi till Stockholm för att Erica skulle köpa nya ögonfransar. Jag tyckte om den upplevelsen, för hur många gånger i sitt liv köper man sig ett par nya fransar? Bara en sådan sak.
Det är som när man säger till någon; "Åh, vilka fina ögonbryn, är dom nya?!".

Just ja, jag har klämt mig i min portdörr också. Det går inte att säga för många gånger. Jag älskar när det lite synd om mig och jag överdriver jättegärna.

Och om ungefär en vecka är jag arbetslös. Men så kan det ju gå ibland. Det är alltid kul med lite förändring i vardagen.

Kram på er!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards