Alla inlägg den 28 juni 2011

Av MissBatman - 28 juni 2011 17:00

- Jag måste påminna dig om att inte ställa ut påsar i pappersinsamlingen  07:30 måndag morgon.
-
Det har jag inte gjort heller.
- Jo.
- Vadå är det någon som har rotat i soppåsarna och hittat ett kuvert mitt namn på eller?
- Ja.

Av MissBatman - 28 juni 2011 02:33

Det finns ett barn i min trapp som ropar varje gång han ser mig
- Hej skrivare!
- Hej hej, ropar jag tillbaka.
Härom dagen var jag ute och gick när han såg mig.
- Hej springare och skrivare också!
- Hej hej, ropar jag tillbaka som vanligt.
Nu när vi senast sprang på varandra sa han att han visste varför jag gick så fort.
- Det är bara för att du skriver så mycket och sen måste du gå ut och gå.
Det tyckte jag var lite kul att ibland är det så tydligt.

Av MissBatman - 28 juni 2011 02:04

Det är till kvällar som dom här man ska ha alla sina ljus tända. Nu har jag inget ljus alls! Jag som nästan kunde låtsas att det var lite höst ikväll.
Jag tänker lite på Håkan Hellström, att jag missar honom. Men jag får ju iallafall se Markus krunegård i Norrköping om två veckor. Helt gratis också!
Jag gillar Markus och jag gillar saker som är gratis, så det är inte så mycker som kan gå fel.

Nu håller mina bokstäver på vardagsrumsväggen lida mot sitt slut. U:et har redan ramlat ner. Jag funderar på att inte sätta upp den. Om jag inte sätter upp den så kommer jag nog få ännu mera frågor om min himla text i och för sig. Det är liksom INGEN som inte har frågat vad jag menar med texten. Jag menar liksom elkillen som var här när jag var utan ström påpeka till och med texten. Jens är värst. Han kan inte riktigt släppa ordet "wonderwall". "Vafan, betyder wonderwall egentligen? Ordet finns ju inte ens!".
Fast min micro är roligare. När någon kommer in i mitt kök för första gången skrattar dom. En del frågar tom "vad är det där?".
Det är en helt vanlig mirco ju! Fast den är inte gjord på 2000-talet eller ens på 90-talet, men jävlar vad den går.

Annars så har vi långa pratstunder om vilken sida man går in på när man ska se tvtablån. Jag kör ju alltid tvplaneten.se, helt klart bästa sidan! En del säger tv.nu. Det är tydligen viktigt vilka sida man går in på förstår ni. Det säger en hel del hur man är som person har vi kommit på. Ni tycker det är onödig sak, men vänta sak ni se! Vilken sida använder ni? Svarar ni  så lovar jag att jag kan gissa rätt på vad ni brukar äta till frukost.

Jag tror fan inte jag vet vad jag skriver just nu. Råka se det nu när jag läste igenom vad jag skrivit. Men som sagt så suddar jag aldrig. Det är en liten regel.  Och sen vet jag ju faktiskt aldrig vad jag skriver om. Det är inte så noga ju.

Jag borde sova, men här är jag.
Det är inte heller så noga.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards