Alla inlägg den 26 juni 2011

Av MissBatman - 26 juni 2011 13:36

Min mamma är blind och ofta säger hon att jag är fin. Vilken liten lymmel till mor man har! Men det gör inget. Jag bara tackar och tar emot.
Min mamma har även sagt nu cirka en sådär 15 gånger på 10 min att det är konstigt att inte kycklingen blir klar efter en timme i ugnen. Jag vet inte hur ni känner men det spelar ju inte så stor roll hur många gånger man säger att det är konstigt att den inte blir klar, den blir ju liksom inte klar snabbare ändå.
Men som sagt, det är ju bara vad jag tycker.

Jag är lite kissnödig, så jag ska nog dra en kiss snart. Jag säger aldrig att jag ska pudra näsan. Jag gillar inte ljuga. Kissar man så kissar man.

Nu dör min mamma snart om hon inte får mat, så nu ska vi äta.
Hejdå, och trevlig söndag!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards