Alla inlägg den 24 juni 2011

Av MissBatman - 24 juni 2011 21:17

Ja, kul med midsommar. NEJ!
Jag gillar bara högtider som man får paket på. Så som min födelsedag, påsk (påskägget) och julafton. Alla andra är meningslösa.
Nej, jag bryr mig inte om nyår heller och man ska starta ett nytt liv och bla bla bla. Vad är det som hinder alla från att starta ett nytt liv onsdag den 12:de april?
Det förstår inte jag alls.

Idag fick vi tårta på jobbet. Det tyckte jag var snällt av chefen, fast jag åt inte tårtan. Jag älskar inte tårta, eller ja, är den en tårta som är helt gjord i choklad kan jag nog ändra mig. Jag är ju inte den som är den!
Just ja, jag fick rosor idag med! Ja, FICK och inte köpte själv, Amanda.

Nu ska jag sova, för jag ska upp för tidigt imorgon.
Hejdå och kram på er!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards