Alla inlägg den 22 juni 2011

Av MissBatman - 22 juni 2011 20:32

Idag skulle jag ha fått en present av en tjej som jag tycker lite extra mycket om. Ni vet, en såndär man kan sitta kvar till halv 3 på natten. En sån tjej man ringer till, fast man inte vill någonting. Jag gillar sådana och jag har blivit lite bortskämd av sådana människor i mitt liv.
Det finns människor som man ringer till och måste ha en anledning och man får bara fika och man går inte hem till varandra för att mest sitta.
Nej, jag har blivit bortskämd. "bekanta" blir jag bara nervös av och jag ska ärligt säga att jag gömmer mig ofta på ica.
Nej, nu ångra jag mig. Nu låter jag som om jag inte gillar er som jag aldrig ringer till bara för att säga att jag har fått mens. Jag gillar er! Men lite rädd är man nog.
Som ni är.

Ni kanske undrade vad jag fick av den där tjejen som hade present? Jag undrar också det, för hon glömde den hemma. Och vill ni höra något väldigt vuxet av mig? Jag ville inte veta vad jag skulle få innan, fast hon tänkte säga! Så  jävla vuxet så jag bara dör. Jag kommer att bli en bra mamma om jag fortsätter att vara såhär vuxen.

Just ja, imorgon är jag ledig OCH jag får lön. Jag vet inte vad ni tycker, men hur kan den dagen gå fel? Man borde egentligen fira med färskt bröd, iallafall kaffe i sängen.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards