Alla inlägg den 16 juni 2011

Av MissBatman - 16 juni 2011 17:03

Hej bloggen Amanda in da house.

Jag tänkte berätta en hemsk sak, nu är det ju såhär att jag och min boyfriend villflytta till en tvååååååa, just nu är det trångt men det kan ju vara mysigt.?
Och då kom ju jag och sofia på den underbara idéen att vi ska ju bo grannar.
Tror det kan vara den bästa idéen på väldigt länge.
Men ser det ut som att det går elleh? Nae, för alla bara flyttar in och ut i det här huset men nu verkar det som att alla har flyttat klart helt plöstligt.
Så nu får vi vänta och hoppas på att någon blir vräkt, tröttnat eller går och dör. eller dör är väl lite överdrivet. kanske bara får åka in på sjukhus och måste flytta ut. Jag får ju inte verka dum här på bloggen.
I helgen hade vi tänkt att grilla, GRILLSPETT <3
blir fan kåt av spett, fast vem blir inte det?
nu sitter vi och lyssnar på bob hansson som pratar om moster inga.
jag har egentligen inget vettigt att skriva men sofia säger att det inte gör något.
Man behöver inte ha det, det är bara att skriva och inte sudda.
Det vill jag göra, men jag vågar inte.
röka brb.
Nu är jag tillbaka. vilken tur att jag kom tillbaka.

fast nu går jag igen för att jag har fått en danspartner.
hejdå.

och sofia är inte beroende av gryta.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards