Alla inlägg den 10 juni 2011

Av MissBatman - 10 juni 2011 11:31

Man borde verkligen åka och segla i en vecka i något varmt land. När jag tänkte på det, så tänker jag också att jag har aldrig varit på Gotland. Varför har jag aldrig varit på Gotland? Tänk om jag inte alls lever nästa sommar, vad som helst kan ju hända. Och i sommar hinner jag ju inte.
"Här vilar Sofia Fransson
(hon hann aldrig åka till Gotland
knappt se det på kort)"
Inte så jättekul liksom!

Idag är det ingen vanlig dag, för det finns inga. Jag lovar. Jag skulle så gärna vill gå ut, kanske precis nu, och bara kyssa någon i nacken och sedan säga; "Hoppsan!". Jag vågar inte. Typiskt att jag inte vågar sådant man vill göra. Som tex så bryr jag mig inte alls om att jag inte vågar döda någon för jag vill inte. Eller att jag inte alls vågar.. eller ja, ni fattar grejen. Fattar ni inte grejen gör det ingenting.

Jag undrar lite vad Björn är när jag behöver honom. Jag behöver lite tidsfördriv. Han steker säkert sin strömming eller så badar han i poolen eller så tar han slut på all is i hans ismaskin. Han kan i och för sig sova också. Han gör sådant ibland. Som du.

Nej, nu ska jag sticka och se vem jag ska vara idag. Jag vill inte vara gårdagens Sofia iallafall.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards