Alla inlägg den 7 juni 2011

Av MissBatman - 7 juni 2011 13:19

Idag ska jag fiska, så ni vet. Så ni inte går och tror att jag inte ska fiska. Så börjar det gå rykten om att jag inte är en fiskare eller något annat hemskt.
Jag är en fiskare.
Jag fick en fisk i Borås en gång. Gädda, stor jävel och god var den.

Förresten!
Jag måste ha ett torp, NU! Jag vet inte, men det känns som om jag svimmar om jag inte får ett torp snart. Jag är beroende.
Det är stunder som dom här jag förstår när människor vill gifta sig rikt.
Jag kunde ha haft ett torp då ju!

Jag ska iallafall till mitt supertorp nu. Men det är ju inte HELT mitt torp och det stör mig. Jättemycket.
Jag ska flytta ut på landet. Det är lika bra, för det är där jag hör hemma.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards