Alla inlägg den 4 juni 2011

Av MissBatman - 4 juni 2011 02:16

Hej, det är juni nu, fast ni vet det. Jag vet att ni vet det. Ändå måste jag påpeka att det är juni. Jag fyller inte ens år i juni.

Idag har jag nästan cyklat (vi gick istället) och så har jag badat för första gången iår. Jag visade självklart alla min konster! Jag kan vara delfin (måste finslipa lite, men), göra volter, stå på händer och mitt bästa nummer är ner jag spelar död. Jävlar vad bra jag är på det.

Annars var jag på picknick idag också. Vi tänkte ta en såndär bloggbild ni vet? Där allt blir så himla fint och mysigt, men vi hann äta upp allt. Så kan det gå.

Dom har fest utanför mig och jag får inte vara med, IGEN. Vilka typer.
Ska nita dom om dom inte håller sin trut snart.

Nu ska jag göra något viktigt, som kanske kolla på skilda världar.

Av MissBatman - 4 juni 2011 02:13

- Känner man igen mig?!
"hmm, låt mig gissa.. Lennart!
- Nej, men seriöst. Kan man gå ut såhär?`
"Nej"
"Du ser ut som en toktant på fikapermis"

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards