Alla inlägg den 23 maj 2011

Av MissBatman - 23 maj 2011 16:55

Kan den här dagen bara gå LITE fortare, bara lite? Snälla? Det är mest för att jag ska kunna gå och lägga mig, men vågar inte riktigt än. Jag kommer att vakna mitt i natten om jag lägger mig nu. Jag måste vänta. Jag måste vara stark. Är det något jag är dålig på är det att vänta, men jag är rätt bra på att vara stark, så det går väl jämnt ut ungefär.

Annars har jag kommit på hur Håkans album "Nåt gammlt, nåt nytt, nåt lånat, något blått" är underskattat hos mig. Jag lyssnar alldels för lite på den skivan. Jag ska börja ta tag i det här nu. Det är bra, för då slipper jag ta tag i alla samtal jag borde ringa, alla papper jag borde skriva på och allt det där andra som jag inte riktigt orkar fixa just nu. Det är läskigt att ringa till myndigheter hur enkla frågor man än ska fråga. Bara en sådan enkel sak som "Hej, är det dig jag ska ringa?" och dom kanske svarar "ja" eller "nej", eller så kanske dom säger "Jag vet inte, men nu när du ändå ringer, hur mår du?".
Jag vill ändå inte ringa. Sådeså! Och som sagt, har lite Håkan Hellströms-göra för tillfället det borde dom förstå, eller?

Man kanske skulle diska och plocka undan lite eller dricka kaffe.
Ja, dricka kaffe låter bra.
Det är något vi förtjänar, tycker jag.



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards