Alla inlägg den 20 maj 2011

Av MissBatman - 20 maj 2011 21:30

Hej, jag har tråkigt. Det är liksom en ursäkt till att besvara på dom här frågorna. För ni vet väl att man måste ha en ursäkt till just det här? Jag har det nu och det är att jag ha tråkigt.

1. Jag kommer ifrån: Finspång.
2.  Jag heter: Anna Sofia Fransson
3. hur gammal är du? 19 år.
4. När fyller du år? Varje år.
5. Vad samlar du på? upplevelser.
6. Gröna eller röda äpplen? Gröna, gärna lite syrliga.
7. Vem ringer du när du är ledsen? Min mamma.
8. Vilken tid gick du upp idag? 09:00
9. Har du sovit i din egen säng inatt? Nej.
10.  Har du strumpor på dig just nu? Ja, två stycken.

11. Hur svarar du i telefon? "Tja, läget? hehe" eller "ja, hålla?" eller något helt annat. Ibland sjunger jag.
12. Vad ska du göra ikväll? Tända för många ljus och läsa.
13. Vad ska du göra imorgon? Dricka sprit och hålla käften. Nejdå, ska väl göra något vanligt.
14. Vart vill du bo när du blir stor? Jag vet inte, kanske i någon hamnstad eller bara bo jävligt nära något med pool för jag älskar vatten.
15. Är det okej att gråta? Absolut! Vi människor borde gråta mer ibland kan jag tycka.
16. När grät du senast? Jag minns inte, är det inte hemskt? Jag vet inte när jag GRÄT senast. Jag borde gråta mera.
17.  Vilken årstid tycker du bäst om? Det är höst på min planet.
18. Bär du glasögon eller linser? Ingenting, men när jag vågar har jag solisar.
19. När går du upp ur sängen en helgmorgon? Kanske 10.
20. Har du en piercing? Ja.

21. Vill du gifta dig? Det beror på vad man får för mat och tårta och så och med vem jag gifter mig med.
22. Vill du ha barn? Just nu: Nej. Men det lär väl sluta med barn iallafall.
23. Tycker du om någon just nu?  Såklart jag gör! Jag tycker om er allihop! Kom så kramas vi!
24. Är du bra på att laga mat? Det går att äta iallafall säger dom.
25.  Gillar du att dansa? När varenda litet fönster är skyddat kan jag nog dra en vals.
26.  Är du flygrädd? Nej.
27. Vad dricker du helst när du är törstig?Isvatten<3

28. Vilken är din favorit glass? Choklad.
29. Tror du på ett liv efter döden? Bryr mig inte, lär ju märkas.
30. Vad äter du helst när du ser på film? Något som är gott

31. Bor dina föräldrar tillsammans?
Nope.
32. Har du tandläkarsckräk? Ja! Det är nog min värsta skräck.
33. Vad heter du i mellannamn? Anna
34. Är du morgon eller kvälls människa? Jag vill vara morgonmänniska, kan man träna på att bli det?
35. Vilken ögonfärg har du? Någon blandras
36. Vilka hår färger har du haft? Brunt, rött, blont och svart.
37. Biter du på naglarna? Alla gör det.
38. Är du beroende av något? För mycket grejer.
39. Röker du? Ja.
40. Hur ofta tränar/motionerar du? Iband jätteofta och ibland jättesällan.

41. Senaste låt du hörde? Välkommen in
42. Brukar du bädda sängen? Jadå.
43. Hur många timmar sover du på en natt? 5-6
44. Senaste bok du läst?
45. Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja.
46. Vad var det senaste du sa? Här finns ingen regi, det får bli som det blir.
47. Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, ett landskap ifrån.
48. Vem kramande du senast? Mamma
49.du någon nu? Ja, oss!
50. Vem ringde du senast? Pettersson

51. Vad är du allergisk mot?
För mycket för att det ska vara sunt.
52. Var du glad igår? Jag var glad igår och jag vill vara den som gör dig glad också.
53. Vad är din favoritfärg? Brunt är fint
54. Sminkar du dig? Ja.
55. Känner du dig värdelös? Nej, varför skulle jag gör det?
56. Känner du någon som har tagit självmord? Nej.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards