Alla inlägg den 16 maj 2011

Av MissBatman - 16 maj 2011 21:49

Funderar på att börja använda en garbo turban, mest för att verka så tuff som möjligt. Mitt mål i livet är att bli så tuff som möjligt och att alla ska vara rädda för mig. Går fan sådär om jag måste vara ärlig och det måste jag ju. Tydligen.


Måste köpa mig en beige bubbla också, som jag inte har råd med eller kan åka i. Men en bubbla ska jag ha!
Det var ju inte okej att jag gick och köpte mig en moppe så. Mina vänner sa blankt nej. Lät ungefär såhär:
- Tänkte köpa en moppe och ha till jobbet, kan jag åka på en sådan?
- Haha, ja om jag får stå och håna dig hela vägen dit!
- Nej, men seröst. Kan jag?
- Absolut inte.
Så nej, det var väl inte jättepopulärt och så upptäckte att man behövde ha moppekort och hela köret och vem bryr sig då? Precis.


Annars sitter jag mest här och tänker på fred.
Jag gör sådant ibland.
Men ibland tänker jag också på om jag verkligen ska köpa mjölk igen eftersom jag alltid får kasta den. Man tänker på olika.


Jag tänker också på ägg.  Jag har massor av ägg hemma. Undra om man kan dö i överdos av ägg.. Det måste jag nästan prova, för att jag kan. Fast jag ska inte dö, nej. Det är inte min grej att gå och dö mitt i allt.


Nu snackar jag i nattmössan eller något, men det är lite jag det också. Att inte prata om någonting, för det är det du älskar.


Hejdå, jag ska ha besök!
Kissa ska jag göra också.
Göra kaffe vore inte heller dumt
och försätta att lyssna på på Bob hund.

Kyss!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards