Alla inlägg den 7 maj 2011

Av MissBatman - 7 maj 2011 18:09

Just nu är det tydligen en Karlskoga-dag. Jag lyssnar på Karlskoga-musik och jag luktar till och med Karlskoga.
Karlskoga är en bra stad. Kanske går jag till redbrick ikväll av rena farten?
Det är långt dit. 

Jag vet inte riktigt varför jag skriver, för jag har verkligen ingenting att säga. Det har jag ju aldrig, men idag har jag verkligen ingenting.
Jag vill heller inte använda ett helt inlägg till att säga att jag har ingenting att säga, så nu måste jag ju säga något! Panik på discot lite här.

Hundar är rätt söta och inte bara för deras fyra ben eller att det finns människor som är allergiska mot dom.
Nej, det är inte bara därför dom är söta. Dom har annat också.

Jag red på ridskolan som barn sen ramla jag av hästen,

då sluta jag.

(här skulle jag vilja skriva några visa ord till er, men jag kan inga)

Nu ska jag gå till en vän som är en tjej och dricka vin och Bönan ska gå till en vän som är tjej och se på hockey.
Så nu vet ni vad både jag och Bönan ska göra om ni undrade det, för ni undrar. Ni undrar hela tiden vad vi gör.

Kram till er alla och speciellt ni med Mc-jacka på krogen!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards