Alla inlägg den 6 maj 2011

Av MissBatman - 6 maj 2011 19:08

Jag är här nu.
Någonstans måste man ju va.

Det var en som fråga varför jag inte bloggar längre, hon fråga om jag hade skaffat mig ett liv eller något annat seriöst.
Japp. Jag har skaffat mig ett liv. Nu avslutar jag bloggen helt.
Jag har numera tider att passa, människor att gå till, saker att ta reda på, saker att titta på, människor att prata med och saker att måla.
Jag har så mycket att måla!

Nejdå, skoja bara. Förlåt.
Allt är som vanligt. Allt är i sin iordning.

Idag är det fredag som ni redan vet, så det är lugnt. Jag stoppa visst en bilkö, för att mitt på vägen tyckte jag var på en bra plats att gå på. Det var det inte.
Annars så åker det mest ner parasoll från min balkong rakt ner i backen och så bygger sandslott också. Det är en bra fredag.
Vi får inte glömma att jag överraskades av picknick också.

Annars har jag inget mer att säga till er.
Vad jag vet.
Kanske.

Hejdå, kram.


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards