Alla inlägg den 23 april 2011

Av MissBatman - 23 april 2011 14:57

Idag är det påskafton. Det har något med Jesus att göra. Något som hände för flera år sedan. Sedan kan man ju undra varför man ska se tillbaka och inte blicka framåt som är så himla på modet just nu. Sedan har jag väl iochförsig inte så mycket att säga till om när det gäller den saken.
Men ska man tänka så om allt har jag ju inget att säga till om, om någonting.
Eller ja, jag får ju bestämma över mig själv iallafall, i måttliga mängder.
Tack, Sverige!

Igår var jag hos Björn (Linns pappa) och jag fick påskägg! Jag blev glad. Självklart som alltid när man hemma hos en musikfantast får jag tips på nya musikmän att lyssna in mig på. Det är kul när man gillar liknande musik, för då kan man byta med varandra. Det är som när man bytte klistermärken när man var liten, det var ju också kul. Låtar är roligare, men.
Jag råkar alltid kalla Björn för Bönan. Det gör nog inget.

Annars går jag runt med skor inne för att känna mig som en Hollywood-fru.
Går väl sådär...
Så har jag snöat in mig lite på Dan Viktor lite lätt. Han är skön.
Tips: lyssna på "apa i en bur" med Dan Viktor

Idag ska jag dricka vin och grilla och så har jag startat ett nytt projekt! Faktiskt. Det är hemligt än så länge, men ni ska få veta snart. (jag leker storbloggare hoppas jag lyckades)

Hejdå vänner!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards