Alla inlägg den 7 april 2011

Av MissBatman - 7 april 2011 21:37

Det  värsta som finns vid ensamma tillfällen och alla andra tillfällen också är:
När musiken man har är så uttjatad att man liksom inte vill lyssna på musik, men gör det ändå. Som nu känns allt så uttjatat att man bara dör!

Egentligen är det väl tur att jag inte har någon lyssna-sönder-låt just nu, för imorgon ska vi dricka vin hos mig och då får jag liksom inte köra samma låt  om och om igen och några gånger till. Då måste tydligen andra vara med och välja låtar. Ni vet vad jag tycker om det va? Preics, inte kul.
Nejdå, jag är inte omöjlig om det är bra musik, vilket det nästan aldrig är.
Förlåt.

Förresten luktar det äpple hos mig.
Jag har nytt sköljmedel och dyrt sköljmedel.

Nu ska jag göra något helt annat som inte heller är privat.
kram på dig.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards