Alla inlägg under mars 2011

Av MissBatman - 18 mars 2011 12:27

Idag är det fredag!
Och ja, det snöar. Jag lovar!
Och ja, det ser inte så vårigt ut ute.
Och ja, våren kommer att komma sen.
Våren är kanske inte redo just nu, så sluta stressa den.

Annars kommer helgen bli fin, för jag ska handla onödiga saker.
Det är lite min grej, onödigt och billigt liksom.

Av MissBatman - 17 mars 2011 22:02

Idag har jag varit sådär tjejig som alla andra tjejer är en gång i veckan, men som händer mig en gång i halvåret ungefär.
Iallafall, jag hade mask på mig och jag skrubba mig och jag smörjde in och greja. Den enda som fattades var liksom nagellack, vilket jag vägrar ge mig på.
= Jag var en äkta tjej.

Jag går till jobbet och får höra:
- Är det dig det luktar öl om?

Borde jag byta bodylotion eller vadå?

Av MissBatman - 15 mars 2011 22:33

Varje gång jag läser något om tacos på facebok skrattar jag.
Varje gång någon säger "jag kan inte vänta längre", skrattar jag också.
När någon ramlar skrattar jag oftast inte. Det är inte så kul tycker jag.
Det får jag skit för ibland.

Av MissBatman - 13 mars 2011 20:47

Jag är så romantisk!
Jag borde gifta mig med mig själv.

Av MissBatman - 11 mars 2011 09:57

Herregud vad man älskar dom som har nattlampan tänd långt in på natten och man råkar gå förbi på en sen promenad.
Där sitter förstås någon uthållig, oberörd av mörkret, försjunken i en viktig bok, tankfull med en tekopp.

Fredrik Lindström

Av MissBatman - 10 mars 2011 22:30

Nu har jag varit ordningssam igen, sådär som jag bara är ibland. Jag gjorde ännu en ny kategori.
Det tyckte jag var bra, för då insåg jag hur lite dikter jag hade med i bloggen. Därför ska det bli mer sådant, tycker jag.

Läs allt här

Av MissBatman - 10 mars 2011 17:38

Jag tänkte ju uppfinna en tacoburgare. Gick fan inte så bra alltså.

Det finns ju redan!
El maco heter den tydligen.

Kan El maco bara gå och dö någonstans, så jag kan få göra karriär eller?
El maco smakar säkert inte ens gott!

Av MissBatman - 10 mars 2011 11:12

Jag: Norska var ju inte så svårt ändå.
Amanda: Vi har varit här en dag, har du ens hört någon prata?
Jag: Jo, men man hör ju lite.
Amanda: Sofia, den första du prata med var hon i kassan när du skulle köpa kaffe och då sa du "va?".

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards