Alla inlägg den 7 mars 2011

Av MissBatman - 7 mars 2011 20:14

Jag känner en kille. Han är mycket äldre än jag, två år för att vara noga. Han har körkort också, tom på en symaskin. Han tänker på bröst hela tiden. Det är det ända han kan tänka på. Nejdå, jag ljög. Jag tror iochförsig att han tänker på bröst ibland, men han tänker nog på annat också. Han kanske tänker på palt. Palt är hans favoriträtt, hur man nu kan ha det som favoriträtt. Det är egentligen inte min ensak, för man får gilla vad man vill! Men jag hade blivit arg om han hade fyllt mitt vardagsrum med palt.


Jag brukar bråka med Björn, men nu vill jag bara bråka på vardagar. Jag tycker att helger ska vara en fri zon liksom. En gång prata vi om att vi skulle flytta till Frankrike och dricka te (på den tiden jag försökte gilla te, vilket jag nu har slutat med) och skratta åt alla under balkongen för att dom prata så fult. Det här är inget Björn kommer ihåg att vi prata om. Det är bara jag som ska komma ihåg onödiga saker.


Förresten bor Björn i Örebro där brukar han gå hem till folk och låna saker, för att han kan. Han är rätt häftig ändå, Björn alltså. Han har JÄTTEmycket peppar hemma. Jag vet inte varför.


En gång var Björn i Finspång och åt tacos, för han är en av dom få som nu faktiskt förstår tacoskämtet.


Han är snäll också, för då och då räddar han katter.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards