Alla inlägg den 6 mars 2011

Av MissBatman - 6 mars 2011 21:50

Ibland jobbar jag, som tex i fredags. Vi gjorde en pizzasallad.

X: Kan du inte smaka på den här och se om den blir bra?
Jag: Det ska nog vara mer vinäger i den här.
X: Nej, jag har gjort som i receptet. Den ska vara såhär.
Jag: Okej..
Pizzasalladen är klar
X: Smaka och se om den blev bra.
Jag: Jag tycker det ska vara mer vinäger i den här.
X: Nej, den ska vara såhär.
Jag: Okej..

Av MissBatman - 6 mars 2011 21:17

Någonstans ligger ritningarna
som förklarar att
det inte finns några
ritningar till någonting


Det tar tid

att inte hitta dom

Fredrik Lindström

Av MissBatman - 6 mars 2011 17:33

Låten i förra inlägget.
JAG KAN INTE SLUTA!!!

Jag är så glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Jag vill nästan göra en smiley, så glad är jag!

Min kusin uppskatta dock inte mitt beroende av denna låt. Han hota några gånger med att tom gå hem om jag satte på den igen. Men ni vet hur jag är, jag slutar ändå inte! Jag satte på den i smyg flera gånger. Nu är jag ensam och den går om och om igen och ingen klagar alls!

Jag lyckades iallafall få både Johannes och Natalie gå och små sjunga på den. Bra, mycket bra!

Av MissBatman - 6 mars 2011 09:45

Om jag får välja så har den här mannen redan vunnit medlodifestivalen.
Snälla, kan jag inte få välja?

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards