Alla inlägg under februari 2011

Av MissBatman - 14 februari 2011 21:52

Idag har jag faktiskt jobbat och jag dog inte. Såklart jag inte gjorde! Imorgon ska jag och prata om ett annat jobb och jag hoppas jag får jobba där väldigt mycket.

Idag är det alla hjärtans dag. Fast vadå? Det är det väl varje dag? Alla hjärtan i hela världen finns ju varje dag. Vi borde vårda dom mer än vad vi gör, tycker jag.

Fast idag vårdar jag nog mest mitt eget hjärta. Jag ska riktigt smörja in det med massgeolja. Vad ska du göra med ditt hjärta`? 

Av MissBatman - 10 februari 2011 16:28

Idag är det torsdag och det snöar.

En gång var jag korkad.

- Jag har nog ägglösning
- Va? Ägglösning?
-  Ja?
- Du menar ägglossning?

Så hette det, ja. Det är inte lätt det där med ägg alltså. Finns ju så mycket olika ägg! Som stekt ägg, kokt ägg, pocherat ägg, kvinnoägg och ja, ni ser.
Det blir rörigt.  Som en äggröra.

ps.. jag har tråkigt så in i norden. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Av MissBatman - 8 februari 2011 11:37

Stackars oss som tror att en tanke är sann bara för att det är vi själva som tänker den.

Av MissBatman - 6 februari 2011 16:56

Lite pinsamt när min kusin kommer och tipsar mig med Lars Winnerbäck-låtar. Men det gjorde han iallafall och den är bra och jag hade glömt bort den.
Lyssna på!

Av MissBatman - 6 februari 2011 14:08

Idag ska jag locka hit mina kusiner på Sofia-bak. Inte min bak alltså utan bak som i baka en kaka. Så ni vet.

Sen har jag ju varit klantig och tagit sönder min mobil. (hade jag haft en 3310 hade den aldrig gått sönder, jag lovar!)
Så mina kära damer, jag kan inte ringa er. Vill ni få tag i mig så får ni använda mitt gamla nummer (073-7278371).
vill ni inte få tag i mig, så ringer ni inte.

Det var allt jag hade på mitt hjärta.
Just nu.

Av MissBatman - 4 februari 2011 11:13

Fredag!
Det började med att jag spraya mig med hårspray i ögat (mest för att bevisa att jag vågar) eller så var det för att jag missa håret. Man får välja själv.


När jag väl skulle gå ut så såg jag att min klänning (som var vit) hade alldels för mycket kaffefläckar på sig.


Så ja, denna morgon gick inte alldels för bra.


MEN!
Det är fredag idag och då får man dricka vin och gå på kalas!
Så, jag är inte bitter.

Av MissBatman - 2 februari 2011 21:08

Igår jag var busig.
Som tex så knacka jag på rutorna till akvariumet fast man inte fick.
Och idag ska jag duscha efter 22 fast man inte får. 

Jag vill bara verka lite tuff .

Av MissBatman - 2 februari 2011 00:09

En gång gjorde jag honom fin. Musse blev en äkta Håkan Hellström-katt.
Sofia gillade det.

  

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards