Alla inlägg under februari 2011

Av MissBatman - 23 februari 2011 16:33

Jag tänker rätt mycket, precis som alla andra dödliga. Ju. Det är faktiskt en sak jag tänkte på mycket som barn som jag inte riktigt vet varför jag egentligen tänkte på. Varför skulle jag vilja det?! Men det ville jag iallafall.


Vi hade en toalett hemma när jag var liten, två om man ska vara exakt. Iallafall.. Där ville jag sitta inlåst. Jag ville alltså BO där! Det är inte så att jag gillar och sitta på toa eller något och bada badkar är inte alls det roligaste jag vet. Men på toan skulle jag bo. Det tyckte jag verka kul.
Jag planera också "Om jag badar så tar ju det en liten stund. Sen går man ju på toan och då kan jag ju vara lite sölig och städa rent kan jag ju också, för det tar ju med lite tid".
Sådär satt jag och tänkte och inte för att jag en olycklig flicka som ville ligga i fosterställning och duscha med kläderna på. Nej, så var det inte alls.
Som sagt, jag ville bara bo där.


Men VARFÖR?!
 



Av MissBatman - 22 februari 2011 22:58

Vad alla ska gå och bli kära hela tiden!
Fattar inte folk att det är på VÅREN men ska bli kär!

Åh, idioter!




Nejdå, skoja bara.
Bli så kära och var nära!
(jag vet, jag äger på att rimma)

Av MissBatman - 21 februari 2011 21:47

Jag och min kära vän linn och hennes boy Jens har en ny hobby tror jag. Vi har börjat spela monopol. Det är trevligt med monopol och sällskapligt.
Vi har väl kört en sådär 15 gånger den senaste veckan.


Jag har inte vunnit en enda gång!
En gång höll jag på att börja vinna, men då skulle vi sluta.
Såklart!


Måste skaffa mig nya kompisar, som inte fattar sig på monopol, så jag vinner lite mer. 

Av MissBatman - 20 februari 2011 19:51

Vilken tur att Flora.se finns egentligen. Det betyder att vart du än är kan jag ge dig blommor.
Jag menar, bara en sådan sak!

Sen är väl krig och våldtäker inte så bra att det finns, men det är en helt annan historia.

Av MissBatman - 16 februari 2011 20:01

Vi hoppar lite och tar nummer 51 istället. Det är lite så jag och en vän fungerar.
Som 51 alltså. Vi är dom som minns dig även om vi bara träffades en gång och aldrig mer, men vi minns dig. Vi minns tom vad vi sa även om det var ett år sedan. Vi pratar säkert tom om dig, kanske dagligen.

Jag har frågat runt bland mina vänner om det är fler som tänker på sådana personer som man bara träffat en eller några få gånger och egentligen inte känner. Om dom kan tänka på en sådan person.
Det kan dom inte. Det är bara vi. Det gör inget.


  

Av MissBatman - 16 februari 2011 17:20

Ingen frågar mig något i fråga-rutan till höger.
Det känns inte alls kul längre.

Hoppas någon snäll själ frågar mig något.
Jag tror på er!

Av MissBatman - 16 februari 2011 15:25

mycket Miss li har inte mina öron hört idag. Hittar inte hennes singel, så jag hitta denna.  Världens snuskigaste man!
Lyssna och njut


Av MissBatman - 16 februari 2011 09:47

Idag kan nog bli en bra dag.
Miss li kommer ut med en fin singel idag.
Den ska jag lyssna på när jag kommer hem från Patrik minsann.

Inget kan gå fel!
Jo, om jag glömmer köpa toapapper blir det inte alls kul.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards