Alla inlägg den 26 februari 2011

Av MissBatman - 26 februari 2011 15:56

Sen halv tre har jag försökt att räkna ut när det blir mörkt ungefär. Jag kommer ihåg sen förra veckan att vid halv fem var det inte alls så mörkt. Men jag tänker också att när det väl blir mörkt, så går det fort. Så jag räknar med att det är iallafall lagom mörkt vid fem ungefär.

Varför nu allt detta tjat om mörker.
JAG VILL JU BARA TÄNDA MINA LJUS!

Så himla ljussugen!

Av MissBatman - 26 februari 2011 13:40

Var det för flera timmat sedan.
Men denna morgon blev väldigt bra! Ni vet, man dricker kaffe i sängen och kollar på pappas flicka, fast det är så söndertittad att man nästan dör. Men så bra ändå.

Annars händer det inte så mycket. Jag spelar miss li lite högre än vanlígt och går och smådansar. Sedan så planterade jag om min första blomma. Bara en sådan sak!

Ikväll ska jag tydligen få uppleva dubbeln på hotellet för första gången.
Man upplever något nytt varje dag och så blev det tisdag.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards