Alla inlägg under januari 2011

Av MissBatman - 17 januari 2011 19:15

Amanda vet inte i vilket tv-program man får komma till om man får tre stycken teverutor på en trisslott.
Hur kan man INTE veta något sådant?


Sen trodde hon också att man får snurra på ett hjul.
Det får man inte.
Ska reta henne  JÄTTElänge för detta och skratta JÄTTEhögt.


Och en sak till,
man uttalar hamburgare, "hambÖrjare".
Det låter gay att uttala det med u.


Okej, tack för mig.

Av MissBatman - 14 januari 2011 00:39

1. Tänker du ofta på tacos?
2. Frågar du ofta folk vad dom har i sin tacos?
3. Vad tycker du om folk som äter tacos?
4. Äter du tacos minst en gång i veckan?
5. Får du panik om du inte ätit tacos på mer än en vecka?
6. Blir du glad av att tänka på tacos?
7. Brukar du rappa om tacos?

Har du svarat ja på en eller flera frågor så är du beroende av tacos

Av MissBatman - 13 januari 2011 16:38

Dalarnas bästa kvinna kommer ut med en singel 16 februari. Det vill man ju inte missa på något vis eller albumet som kommer ut.

En annan sak man inte vill missa är när hon spelar i  Borlänge den 31 mars, vill du följa med? Ska vi åka, jag bjuder och du betalar för jag är pank.
Fan... Det hade man inte velat missa, men det gör jag. Så kan det gå.

Jag ska i allafall fira när hennes album kommer ut. Jag ska vara jätteglad!
Tycker alla borde fira den dagen.

  

Av MissBatman - 11 januari 2011 20:17

Lars med sina egna fina stämma. Det är en guldgruva han bär på den där Lars. Jag hoppas att han snart kommer ut med världens bästa album. För den kan nog bli det.

 

Av MissBatman - 11 januari 2011 19:51

Denna låt kan jag fortfarande inte tröttna på. Och Elin är så bra och så snygg och Lars är så bra och så snygg. Och alla är snygga i hela världen!
Lyssna på den nu! Kom igen då! Fina grejer det här, mycket fina grejer.


Av MissBatman - 11 januari 2011 13:01

Igår satte jag upp en ny lampa.

Ljust.

Av MissBatman - 10 januari 2011 10:15

Jag gjorde ett ljus igår.

Pyssligt.

Av MissBatman - 7 januari 2011 07:12

Jag och Niklas upptäckte lite mer talanger jag går och bär på. Eller ja, för att vara ärlig var det jag som kom på det och sedan berätta jag talangen.
Iallafall..
Niklas och jag firar 5 år som vänner och jag tycker att om finns det något att fira, så ska det självklart firas! Därför bestämde jag att vi ska fira om en snar framtid. Sedan tyckte jag att vi skulle sjunga vår låt den dagen. Jag kom senare på att vi inte alls har någon låt.
Så nu ska en mycket stolt Sofia skriva ner denna underbara lilla rimmande låt.
(kan inte ta all beröm själv, för visst kom Niklas på ett och ett annat rimm i denna låt)

Niklas och Sofia
5 år har nu gått och ingen av dom har avfyrat ett skott.
Dom kunde prata om allt och till och med få ett samtal om salt.
Niklas gilla bröst och Sofia hade minsann en himla rolig röst.
Sofia gilla mer att simma, men det skulle ju Niklas aldrig hinna,
för han var ingen arbetslös som hela tiden frös.
Snart har ännu 5 år gått och vi får hoppas att ingen av dom avfyrar ett skott

Nå?! Vad tycker ni? Var den inte alldels för underbar? Säg det högt, tala högre!

Nu ska jag till IKEA och sedan ska jag bjuda vänner på mat och sedan ska jag till kristallen. Där ska jag inte dansa något alls, för det gör jag aldrig. 
Hoppas du inte blir arg, Linn. Du hittar säkert en annan själ som vill dansa.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards