Direktlänk till inlägg 20 november 2010

musiklista

Av MissBatman - 20 november 2010 09:54

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.



1. Hur mår du i dag?
Pussel
2. Kommer du komma långt i livet?
Gloria

3. Hur ser dina vänner dig?
Emma

4. Kommer du gifta dig?
New York
5. Vad är ditt livs themesong?
Jag klarar mig aldrig ensam
6. Vad är ditt livs historia?
4000 mil
7. Hur är skolan för dig?
Dina händer
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Night after night
9. Hur kommer i morgon vara?
Där jag kommer ifrån
10. Vad är det bästa med dina vänner?
I hope that I don't fall in love with you
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
No one sleeps when I'm awake
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
100 år
13. Hur är det med ditt liv?
Fotoalbumet
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Elden15. Hur ser världen på dig?
Allt jag gillar upphör
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
En högerkrok och riktigt blod
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Tomorrow is today


18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Closing time
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Utan dina andetag
20. Hur kan du göra dig själv glad?
Stormy weather
21. Kommer du någonsin ha barn?
Lie to me
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Stå aldrig still
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
 The end
24. Några tips till dig?
Get sick soon
25. Hur kommer du att bli igenkänd?
Can't stop
26. Vilken är din danssång?
Gone, play on

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissBatman - 16 februari 2014 19:50

   

Av MissBatman - 9 maj 2013 20:42

Det händer att jag tittar in här ibland och tittar på vad skit jag har skrivit i den här bloggen. Det är SÅÅ mycket skit som står här och det underbart att se!  Skit ska ha skit, sa flickan. Förresten fattar jag inte hela flickan-grejen. Varför ska m...

Av MissBatman - 10 september 2012 22:45

På mitt jobb får vi inte använda våra privata telefoner. Inte ens lite vad jag förstår det som. På mitt jobb måste vi ha hjälm när vi cyklar. Jag tycker båda är jättelarviga. Men tydligen finns det så himla mycket i mitt huvud som dom vill värna om o...

Av MissBatman - 26 juli 2012 00:13

Ni vet ju hur det är med mig och Fredrik Lindström. Jag blir lite sådär kär i honom var och varannan månad. Nu har hjärtat sagt till mig igen och jag är kär så kär. Mycket handlar om att jag sitter och väntar på boken som aldrig tycks utgöra någon sl...

Av MissBatman - 24 juli 2012 18:07

Jag förstår inte varför jag har tv egentligen och jag förstår ännu mindre varför jag i hela fridens namn har fucking TVÅ st?! Jag minns inte när jag såg ett tvprpgram senast. Jag vet inte när jag senast satt kanske i soffan och tänkte "nej, men u...

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards