Alla inlägg den 10 november 2010

Av MissBatman - 10 november 2010 21:16

Jag borde vara ledsen idag för att det är så himla mycket snö ute, för när det kommer snö betyder det att vintern har börjat och hösten.
Ja, hösten är slut.
Idag var det mysigt med vintern, vi får se vad jag säger om saken om en vecka.

Av MissBatman - 10 november 2010 14:03

Igår natt blev jag kär i Daniel Boyacioglu. Hans bok "fint som snus" är så bra att jag har redan läst den 3 gånger! Och vill krama honom och liksom hoppa studsmatta med honom och dricka saft med sugrör.
Det jag mest vill ha är alla hans andra 4 böcker, gärna nu också.

En önskelista jag har:
Gråter aldrig samma tårar, Daniel Boyacioglu
Istället för hiphop, Daniel Boyacioglu
En för alla, tre för en, Daniel Boyacioglu
Haikupunchline, Daniel Boyacioglu

"Det var länge sedan snuns var en lyxartikel och poesi en nödvändighetsvara, när jag velat utmärka mig har jag fått snacka om cigariller."

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards