Alla inlägg den 5 november 2010

Av MissBatman - 5 november 2010 14:40

Tentan är avklarad och nu har jag frihet fram tills på måndag, då nästa kurs börjar. Senosrik står då på schemat, kan ju bli rätt bra ändå.

Idag får vi finbesök av en vän vid namn Erica. Henne ska vi visa allt kul som finns i Karkskoga, så som Maxi, boda borg och krogen. Vi har ju H&M också, men lite måste vi sprara till nästa gång hon kommer, så hon vill komma hit igen.

Annars då?
Vad menar folk när dom frågar mig "annars då?" . Jag blir bara nervös när folk frågar så, vad vill dom med det? Vad vill dom ha för svar av mig? Jag har ingen aning. Hoppas ingen säger så till mig mer. Det är jobbigt.

Jag tänder ljus mitt på dagen nu. Kan kännas ovärt eftersom dom inte ger någon större effekt, men det gör inget. Ljus är bra och kaffe också.

Nu ska jag ta mig en rostat och lyssna på Johnny Cash.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards