Alla inlägg den 3 november 2010

Av MissBatman - 3 november 2010 23:24

Just det på tal om annat som jag inte borde bry mig om denna kväll så har jag en bra låt att dela med mig av.

Av MissBatman - 3 november 2010 23:10

Imorgon har vi som är måltidsekologer vår första tenta någonsin, för det är vad jag är. Måltidsekolog  (att jag inte känner mig en är en helt annan sak).

Ialllafall så tänker jag just nu varken på ekosystem eller mykorrhiza, utan mina tankar går åt vår nyinköpta lampa och åt Tom Waits (det är han jag lyssnar på just nu) och varför vårt kaffe alltid tar slut så fort, fast inte ens dricker så mycket. Jag tänker på frukosten på lördag när Erica kommer och hur boda borg är (dit ska jag för första gången på lördag). Ja, jag tänker på att jag ska städa imorgon och hur fint jag vill ha det när Erica kommer. Jag tänker på att jag inte ska vara jobbig med min musik, utan flyta med lite i andras. Jag tänker på att jag vill ha kramar av min mamma och jag tänker på mitt café jag vill ha och jag tänker på andra café jag vill besöka.

Jag tänker på saker som liksom inte räknas, för det gör jag alltid.
Men det är ju sån jag är.
Och det är inte så bra att vara en sån jag är ibland.
Ofta är det mycket dåligt.
Fast jag har ju vänner, jättefina sådana.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards