Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av MissBatman - 25 oktober 2010 20:17

Just nu fungerar ingenting. Amanda och jag springer bara runt i lägenhet som yra höns. Två burhöns är vad vi är.

Ska försöka duscha om jag minns hur man gör. Lite så känns det. Jag kommer säkert glömma klä av mig, men då får man se den från den ljusa sidan. Jag tvättar kläder samtidigt som jag duchar. Kreativt må jag säga.

Nu ska jag ducha eller laga mat eller något helt annat som inte är privat.

Av MissBatman - 25 oktober 2010 00:24

Jag tror jag önskar mig en skivspelare, en brun sådan, med bruna högtalare till. Det är väldigt snyggt att ha hemma. Ett stort plus är att man kan  gå till en secondhand-butik och köpa skivor för 10 kr st! Det är billigt det och kanske kan man hitta någon goding-låt på någon av dom där skivorna. Hittar man ingen låt så gör det ju inte så mycket. Det var ju bara en tia. Sen är ju dom alltid snygga att ha i hyllan iallafall.

Jag har ingen hylla, så det önskar jag mig också.

Så pappa, om du ser det här, så vet du.
En skivspelare i julklapp så blir jag jätteglad!
Kolla på återvinningen, där har dom mycket skoj.

Av MissBatman - 25 oktober 2010 00:21

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards