Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av MissBatman - 5 oktober 2010 21:28

Idag har vi haft en städdag. Det är himla fint i vår lägenhet nu och jag trivs med att vara sambo. Det är kul att hon rappar ibland och undrar vad fan jag lyssnar på när jag lyssnar på Tom Waits. Jag brukar också undra vad hon lyssnar på när hon sätter på... vad det nu är hon sätter på (kommer aldrig ihåg namnena). Det är kul när vi tar fram mina dikter och läser jättedjupt. En del kvällar blir vi jättedjupa och verkligen tänker på livet. Vi får panik av det, så då drar vi något skämt hur allt är och sover på saken. Glada nästa morgon. Jag trivs också med när hon kommer in i mitt rum och säger god natt och stänger dörren och efter 5 sek kommer hon in igen och sä'ger "God natt och en sista kram bara". Jag gillar också hur hon gör narr av alla våra grannar. Det är kul att lyssna på eller när jon blir låtsas arg eller när hon bara är fruktansvärt snygg på morgonen, fast man inte ska vara det.

Jag trivs som sambo.
(att jag hatar att hon smaskar är en helt annan sak)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards