Alla inlägg under september 2010

Av MissBatman - 16 september 2010 23:04

Jag har inget att komma med idag heller så ni får läsa en annan blogg. 


Jag är vuxen nu.
Säger dom som sägs sig veta vad vuxen är.

Och dom andra säger att man är inte äldre än vad man görs sig.
Tur.
Jag behövde en lösning.

Jag berätta något iallafall, läs min blogg igen!



Av MissBatman - 13 september 2010 00:28

Fråga mig något i "fråga mig något"-rutan! Till höger han.

Fan, vill också svara på något. Ju.

Av MissBatman - 13 september 2010 00:04

Jag ska börja meditera. Jag har hört det ska vara bra. Jag gillar mycket som är bra. Bra. Man kan frigöra energi och hitta sitt högre jag, det lät så bra att jag har glömt bort vad de menas. Amanda skattar åt att jag ska börja meditera, men och andra sidan skulle hon vilja vara med i något program som likna paradise hotel och det skattar jag åt. Vi skrattar, men ingen är speciellt arg.

Jag borde sova för det finns dagar som heter måndag också. Jag är inte sugen på en måndag längre. Man kan inte vara sugen på allt och finns inte måndagar så finns ju heller inte lördagar, eller ja, kanske dom visst hade. Inte vet jag.

Simon har gjort en bra låt. Igen. Fan alltså att man inte jobba med musik. Det hade varit någon. Jag vet precis vad jag skulle velat bli isåfall. En sådan som antigen leter efter ny musik, vi kan kalla det "musikgooglare" eller en sådan som får lyssna på låtar hela dagarna. Finns det sådana jobb? Kan man uppfinna?

Som sagt hur jag än gör kommer måndagen att komma.

God natt, vänner och kissie med såklart.

Av MissBatman - 9 september 2010 06:29

Det är här riktigt bra må jag säga. Ni vet när man sätter på en låt och sen när den är slut måste man lyssna på samma igen? Och sen en gång till och sen när man säger "Okej, nu är det sista gången!", och så är det aldrig sista gången utan.. Bara en gång till. Lite så är den här låten just nu, som så många andra förr har varit, men nu är det denna som står i centrum.


Så ring till mig, för då får du höra början på den här låten, eller så gör du det lätt för dig. Tryck på play här!

Dags att göra ostmacka!

Av MissBatman - 7 september 2010 14:48

Gatumusikanter är bland det mysigaste som finns.
det ville jag bara tala om.

Jag måste våga stå kvar någongång och lyssna.
Kanske  nästa gång.

Av MissBatman - 7 september 2010 14:42

Nu kan man ha olika färger på texten i bloggen. Det tänker jag inte prata mer om, för det vill jag inte ha.

Sverige är ett fint land, tror jag nog. Jag har inte varit överallt, inte ens inärheten av alla ställen i Sverige. Men det jag har sett, är helt okej. Jag har hört så mycket om  Irland, att man nästen blir frälst där. Dit vill man flytta brukar dom säga som har varit där. Dom säger att dom där fina vykorten man köper på exempelvis en turistaffär inte ljuger. En del säger t.o.m att dom ljuger, för det är finare i verkligheten! Oj, tänker jag då. Dit kanske man borde åka eller någon annanstans.

Men just nu är jag hemma, för där är det också fint.
Vi städade igår.



Av MissBatman - 5 september 2010 11:53

Linn klagar att jag inte uppdaterar, fråga mig inte varför. En gång fråga jag henne vad min blogg handlade om och hon sa, "Jag vet... du skriver mest skit". Hon har rätt. Igen. Fast och andra sidan, vem gör inte det? Eller hur?

Jag lyssnar på miss li och är rätt nöjd med tillvaron, eller oj, nu dök Mando diao upp!
Jag ska se henne om mindre än en vecka, Miss li alltså. Såklart. Om jag längtar? Mest av allt vill jag bara hångla med henne.

Idag åker jag hem till Karlskoga, lämnar mor och mina tapter som var mitt rum för 3 veckor sedan. Inte för att tapeterna är fina eller så, men jag lämnar ju dom fortfarande.
Skolan är läskig, ibland är jag rädd ibland är jag inte det.

Nu måste jag bädda och tänka på minag gaddarna!
Och kom ihåg, var snäll!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards